Green Bean Fries, ako aj francúzsky toast

včera večer sa včera po práci kopali späť, ako som si vzal dlhú prechádzku (moje jediné kardio dňa), ako aj potom prišiel dom na neuveriteľne jednoduchú večeru.

Som v prípade ekologických hranoliek fazule. Predtým, ako sa hodíte očami, dovoľte mi, aby som sa odstránil – nie som žena, ktorá uvádza nejaký kecový jogurt parfait je „rovnako ako jogurtland!“, Alebo to, že cookies pečené jablkovou omáčkou „chutí rovnako ako pravá vec“. Nie rovnako ako nie.
Moje najaktuálnejšie videá

Zlatý retriever si neberie pilulky!

Viac videí

00:00
08:21
02:19

Chápem, že anglické muffinové pizze sú dobré, ale nie sú „presne ako originálna pizza!“. Nie som úplne klamný.

Myslím si však, že ekologické fazuľové hranolky sú také veľké ako originálne hranolky-najmä ak sa ponoria do kečupu (a často ranč!).

Trik spočíva v tom, že ich vymažte v horúcej panvici s olivovým olejom a 21 korením pozdravom. Neprijímajte ich – vyžadujú trochu kríz.

Keďže sme na túto tému, Artic Zero nie je skutočnou náhradou za zmrzlinu. Ale je to skvelý držiak polohy, ak ste zvyčajným občerstvením nočného času, ktorý potrebuje len nejakú ruku na ústa, aby sa vykopol späť na gauč.

Áno, „zmrzlina“, ak by ste to telefonovali, je trochu šedá.

A áno, pridal som k tomu teplý cookie mandľového masla. Fantastické.

Dnes ráno som vyhodil jednoduchý 4 míľ. Plánujem zajtra robiť dlhodobé, rovnako ako skutočne trénovať tento maratón, ktorý som uviedol, že budem hrať v auguste. Prečo som to znova naznačil?

Potom som na Twitteri vzal rýchly prieskum, aby som prišiel na raňajky. Áno, hľadám radu od cudzincov, čo musím jesť. Začnem to robiť pri každom jedle. Môj osud je vo vašich rukách!

Konsenzus bol francúzsky toast. Úplné zverejnenie: Nepoznal som však, nemám žiadny druh múky, takže aj tak musel byť ft

Použil som 2 sendvičové tenké páry pre celkovo 4 nádherné kúsky francúzskeho toastu. Použil som len na použitie 1 sendvičov tenký, ale o hodinu neskôr by som skončil hladom.

Doplnil som to jedným z balíkov Agáve, ktoré som dostal z tašky svojej tašky na Swag. To nestačilo tak dobre, keď som chytil aj nejaký javorový sirup.

Včera v noci ma Ben urobil dospelým nápojom, ale nie je barman, takže to bola iba vodka, ako aj čaj. Uviedol, že to bolo: „Rovnako ako čaj na ostrove na ostrove“. Hm, nie práve preto, že do čaju pridáte alkohol, nerobí z neho dlhý ostrov.

Keby som mal zlatú medailu, nechal by som ľudí, ktorí mi prinášajú skutočné nápoje. Myslím, horská rosa …

Otázka: Máte zdravé jedlo, ktoré by skutočne mohlo nahradiť nezdravé? Zdieľam!

Pošlite mi zošit

Zachrániť

Zdieľanie je starostlivosť!

zdieľam

Pin

Pošta

zdieľam

Neustále sa rozhodnite pre tieto:

Hummus recept zaokrúhliť na najlepších konceptoch Národný deň hummusu

Ahoj! Je to Národný deň hummusu! Hummus je stále jedným z mojich najlepších 5 preferovaných potravín [bonusové body, ak rozumiete všetkým 4 O.

Jednoduchý mexický recept na pizzu so syrom v Kalifornii

Jednoduchý, ako aj zdravý mexický recept na pizzu. Vyskúšajte tento rýchly obed alebo večera Mexická pizza s fazuľou, kalifornský syr, Bell P

Jednoduchý ekologický recept chile queso

Rýchly, ako aj jednoduchý recept queso. Vynikajúci potluckalebo predjedlo skupiny. Presne ako urobiť ekologický chile queso dip. mexické jedlo

pláže, ako aj recept na misu smotanu smoothie

Svetelný smoothie v miske recept bielkoviny naplnený jogurtom, broskyňami, mliekom a špenátom. Ekologická misa smoothie

Pošlite rezance, ako aj sviatky na jedlo na týždeň 6. októbra

Je to horúce. Dnes je Národný deň rezancov! Teraz túžim po ramene !! Prázdniny na jedlo za tento týždeň sú: Sun – Národný č.

Krevety plech

Jednoduchý recept na panvicu Tacos Tacos. Ľahké krevety Tacos s koriandrovou krémovou omáčkou naplnenou bielkovinami, ako aj zakončené W